Google+ Followers

FOLLOW LAH YUP MMBR2 YG FOLLOW AQ NI...

Thursday, August 30, 2012

Teman Pengganti - Black & Malique lirik mp3 video




(Intro Black)
Ketawa bersama
Menangis bersama
Ku bersumpah harap kita
Mati pun bersama


(Malique)
Sejak dua menjak ini
Makin kerap ku diganggu visi
Bila celik, juga bila mimpi
Aku nampak kau, tapi bukan aku yang di sisi
Dia membelaimu dengan izin dan permisi
Sentuhan katanya semuanya kau iakan
Sentuhan jari kau diamkan dan biarkan
Aku redha walau tidak ku damba
Walau hampa semuanya dah dijangka

Beberapa purnama dulu cinta bertahta
Kenangan dibina kita indah belaka
Ketawa bersama, menangis bersama
Ku bersumpah harap kita mati pun bersama
Namun hakikatnya, bukan mudah
Aku sembunyikan gulana-gundah
Segalanya kan berubah
Dengarkan apa yang ku mahu luah

(Black) chorus
*Rahsia ini
Telah lama aku pendamkan
Tiba masanya
Segala-galanya
Ku ceritakan
Aku kan pergi
Pergi ku tak akan kembali
Tiba masanya
Kau cari teman pengganti

verse 2 (malique)

Dalam dunia yang maya, prejudis dan bias
Kita tak terlepas dari terkena tempias
Rimas, ditindas, sembunyi dalam puisi dan kias
Tidak kau bidas, tak berpaling walau sekilas
Hanya kau yang tahu kodeksku yang kompleks
Dalam disleksia cuba kekal dalam konteks
Bila dunia seolah tak memahami
Kau sudi selami, dalami dan mengalami

Setia mendengar, sentiasa hadir
Ingat setiap ulangtahun, setiap hari lahir
Tiba pagi Syawal, kaulah yang terawal
Syawal yang terakhir ini pasti rasa janggal
70 000 hijab harus ku singkap
Ku sorok kitab balik tingkap penjara hinggap
Dalam diam ada, seorang yang ku puja
Kau teristimewa tapi dia yang sempurna

Ulang chorus*

verse 3 (malique)

Sejak dua menjak ini, ku mencari fungsi kewujudan
Dalam persekitaran yang penuh kejumudan
Terperangkap dalam jasad, ku keliru
Mujur ada kau si peneutralisasi pilu
Namun aku tetap murung, berkurung
Tubuh makin susut, menunggu tarikh luput
Komplikasi di halaman rusuk kiri
Makin sukar nak bernafas, nak bergerak, nak berdiri

Lagu ini yang terakhir aku sajikan
Kalau rindu nanti bolehlah kau nyanyikan
Jaga diri, jangan makan hati
Yang patah kan tumbuh, yang hilang kan berganti
Bilik dah ku kemas, katil dah ku rapi
Cincin, kunci, dompet dalam laci
Ada sikit wang, itu saja baki
Moga-moga cukup untuk majlis itu nanti

outro (black)
Aku kan pergi
Bertemu kekasih abadi
Tiba masanya
Kau cari teman pengganti

Daftar Says.com untuk income dlm blogger toturial

Wednesday, August 29, 2012

PSY - GANGNAM STYLE (강남스타일) M/V

Wednesday, August 22, 2012

Gambar Nakal Putera Harry Tersebar


PRINCE HARRY
NAKED PHOTOS
During Vegas Rager
EXCLUSIVE
Prince Harry Naked holding the crown jewels.Prince Harry Partying Nude!

Prince Harry put the crown jewels on display in Vegas this weekend ... getting BARE ASS NAKED during a game of strip billiards with a room full of friends in his VIP suite. 
It all went down Friday night during a raging party in a high rollers hotel suite.

We're told Harry, along with a large entourage, went down to the hotel bar and met a bunch of hot chicks ... and invited them up to his VIP suite. 

Once in the room, things got WILD ... with the group playing a game of strip pool that quickly escalated into full-on royal nudity. 

Some of the partiers snapped photos of the madness. In one photo, a fully nude Harry cups his genitals while a seemingly topless woman stands behind him. 

In another photo, a naked Harry is bear-hugging a woman who appears to be completely naked as well. 

No word on who the women are ... or if they got Harry's phone number.

A rep for the Royal Family tells us, "We have no comment to make on the photos at this time."