Thursday, February 4, 2016

Cara Buat CharityID Modal bermula RM60.00

  CharityID

 Cara Buat CharityID Modal bermula RM60.00

Assalammualaikum kepada yg terjumpa post entry ni anda memang bertuah, sebab apa. sebb aku takk baca abis CharityID aku terus join. he3 gila tak? ni tgok2 kwn dlm FB, mula2 dia dpt rm60, aku tak like jer ptg tu nk balik keje naik rm900 cash bayar terus dalam bank. tak payah nk tunggu2 cek, sebelum terlambat baik aku join. he3


enjoy dulu gamabr2 kejayaan sebelum anda boring membaca nye yerk. he3


mak oiii mana ada biz mcm ni terus masuk dalam bank acc biasa masuk dulu dlm acc 3rd part baru dia masukkn duit dlm akaun aku, 

tanpa berlengah masa aku pon try masuk. CharityIDtak payah nk tggu2 sebb duit terus masuk tu. adalah cara dia. sebb siapa yg join akan masukkn duit kepada afflite diorg klu tak tak dpt lah keistimewaanya . 

contoh mmbr aku yg riak lagi takbur duit masuk macam air, mana tak jeles. he 


kene tutup nama sebab aku print screen jer pon. alah lagi pon aku kan bawah korg. he3


apa lagi daftar lah segere di CharityID 


sangat simple 

1) sign up (disini  CharityID atau link ini http://www.charityid.com/ericoanaci  
2) uplod gambar
3) detail bank
4) detail tepon
5) tukar nama anda pada promotion tool
6) upgrade accoun cepat rm60 (usd15)  cepat2 daftar nnti usd naik banyak nk bayr nnti. tutup mata jer.  (lihat gambar bawah) ikut setep
&) selamat mencuba  







Apa Itu Charity ID? | Ok. Saya rasa kebanyakkan semua orang dah pernah dengar tentang Charity ID ni atau dalam bahasa sopannya berbunyi “ID Penderma”.

No comments:

Post a Comment

SALAM SEJAHTERA KOMEN DAN JANGAN LUPA FOLLOW BLOG INI DAN LIKE KUTOOOBAMBOO YER